سفارش تبلیغ
صبا ویژن



یک آموزش فوق العاده مهم - جزوه‏های کلاسی






درباره نویسنده
یک آموزش فوق العاده مهم - جزوه‏های کلاسی
مدیر وبلاگ : ماه تابان[102]
نویسندگان وبلاگ :
پاتیژان[6]

صنایع غذایی 85 دانشگاه رامین... دانشگاه رامین!!! ...خوب اصلا اونطوری نبود که انتظارشو داشتیم...ولی تصمیم نداریم دیگه به این چیزا فکر کنیم. لااقل تو این وبلاگ قرار نیست از این حرفا بزنیم. قراره با نگاهی طنز ، روزمرگی های بچه های صنایع غذایی 85 رو بنویسیم.اگه نتونستیم یه لبخند گوشه لباتون بیاریم ببخشید! ولی سعی میکنیم جوری بنویسیم که کسی افسرده از اینجا بیرون نره...
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
اولاش!


لینک دوستان
باغبانی‏هامون 86
گیاه پزشکی‏ها مون
سایت دانشگاهمون
باغبانی‏ها مون
ترویجی‏ها مون
زراعتی‏ها و اصلاحی‏ها مون
اقتصاد کشاورزی‏ها مون
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
یک آموزش فوق العاده مهم - جزوه‏های کلاسی

آمار بازدید
بازدید کل :64443
بازدید امروز : 3
 RSS 

   

سلام.
عذر تقصیر به خاطر دیر آپ کردن وبلاگمان ، سفر بوده ایم...
1- دلگرمی
همانطور که می دانید کم کم تعطیلات تمام میشود و ما راهی دیار ملاثانی خواهیم شد.
لازم به ذکر است تا کنون که بیش از نیمی از تعطیلات نوروزی گذشته است مدیر فقط چند خطی از ترجمه درس میکروبیولوژی را انجام داده است .این را برای دلگرمی به همکلاسی های عزیز گفتم .
2-نکنید این کار را
در راستای همیاری به ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی باید بگویم تنها 6 روز به پایان تعطیلات مانده است.البته برای آنهایی که قرار است 17 فروردین به دانشگاه بیایند.و به آنهایی که قصد کرده اند 14 فروردین در دانشگاه حضوریابند باید بگویم که......که.....که آبروی هر چه دانشجو است خواهید برد.
3- دردسرهای کولر گازی
به دانشجویان جدید الورود باید بگویم کم کم هوا رو به گرمی می رود و همه کولر لازم میشویم. آنهایی که از سردسیر آمده اند بهتر است طرز کار با کولر گازی را هر چه زودتر بیاموزند تا هم از خراب شدن کولرها جلوگیری شود و هم جلوی هم کلاسی ها و هم اتاقی ها حفظ آبروکنند. برای خودتان میگویم.شاید روزی شما نزدیکترین فرد به کولر باشید و مجبور به روشن کردن آن شوید.

4-یک انتظار فوق العاده به جا

لازم به ذکر است ما از همه ی قومیت های کلاس از کرد و لر و ترک و عرب و شیرازی و اصفهانی و بلوچی و گیلکی!!! و ...که در این تعطیلات به شهر و دیار خود بازگشته اند  انتظار سوقاتی داریم.

فراموش نشود.

 --------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت:یک آموزش مجانی!

 دراینجا به طور مختصر طرز کار با کولر گازی را به شما آموزش میدهیم :

در هر کولر گازی دو عدد پیچ مشاهده میشود. دور یکی از پیچ ها اعدادی ترتیبی نوشته شده که مخصوص میزان سرمازایی کولر است و دور دیگری درجه ی باد دهی با عبارات

 Low

High

Med

مشخص شده است.نکته ی مهم در همین پیچ دوم است . یک کلمه کلیدی در کنار کلمات فوق الذکر آمده است به نام

Fan

سعی کنید خوب جای آن را به خاطر بسپارید. وقتی پیچ کولر را در حالت فن قرار دادید ، اگر با شنیدن صدای مخصوصی که از کولر می آید فکر میکنید کولر روشن شده است باید بگویم کاملا در اشتباهید . در این حالت عمرا گاز سرمازا  وارد  لوله های درون کولر شده باشد ! بدانید و آگاه باشید که فقط و فقط فن آن شروع به چرخش میکند . یعنی به هیچ عنوان کولر سرمازایی نمیکند بلکه تنها باد کمی از آن خارج میشود.

بسیار دیده شده است دانشجویان مخترم کولر را در حالت فن قرار داده و کلاس را مدت مدیدی با این عمل خود از شدت گرما عذاب داده اند.به طوری که دانشجویان از شدت گرما و خشم!این شکلی شده اند 

بعد از قرار دادن پیچ در حالت فن چند ثانیه تامل کرده و سپس آن را به اختیار خود و با توجه به میزان گرمای هوا روی یکی از حالت های

Low

High

Med

قرار دهید. سعی کنید آن چند ثانیه تامل را فراموش نکنید. باز هم بسیار دیده شده دانشجویان محترم پیچ کولر گازی را مثل پیچ رادیو ! سریع می چرخانند و پدر کولر بیچاره را جلوی چشمانش می آوردند.

میتوانید شدت سرما را نیز با پیچ اول تنظیم کنید.

حال لبخند بزنید . شما موفق به روشن کردن کولر شده اید

 


 

 



نویسنده » ماه تابان » ساعت 6:56 عصر روز شنبه 87 فروردین 10