سفارش تبلیغ
صبا ویژن



ما میتینگ می گذاریم - جزوه‏های کلاسی






درباره نویسنده
ما میتینگ می گذاریم - جزوه‏های کلاسی
مدیر وبلاگ : ماه تابان[102]
نویسندگان وبلاگ :
پاتیژان[6]

صنایع غذایی 85 دانشگاه رامین... دانشگاه رامین!!! ...خوب اصلا اونطوری نبود که انتظارشو داشتیم...ولی تصمیم نداریم دیگه به این چیزا فکر کنیم. لااقل تو این وبلاگ قرار نیست از این حرفا بزنیم. قراره با نگاهی طنز ، روزمرگی های بچه های صنایع غذایی 85 رو بنویسیم.اگه نتونستیم یه لبخند گوشه لباتون بیاریم ببخشید! ولی سعی میکنیم جوری بنویسیم که کسی افسرده از اینجا بیرون نره...
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
اولاش!


لینک دوستان
باغبانی‏هامون 86
گیاه پزشکی‏ها مون
سایت دانشگاهمون
باغبانی‏ها مون
ترویجی‏ها مون
زراعتی‏ها و اصلاحی‏ها مون
اقتصاد کشاورزی‏ها مون
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
ما میتینگ می گذاریم - جزوه‏های کلاسی

آمار بازدید
بازدید کل :64465
بازدید امروز : 25
 RSS 

   

جای همتون خالی ... جلسه این دفعه میتینگ زبان تشکیل نشد . و ما حسابی کنف شدیم ! البته من  شانس آوردم چون می خواستم جلسه کانونم رو به خاطر میتینگ زود تموم کنم که خوشبختانه خودش زود تموم شد ! و وقتی من و ماهتابان و بهاران و سه نفر دیگر از بروبچ با لبخندی باز به سمت مجتمع کلاس ها رفتیم دیدیم ای وای ! همه جا در ظلمتی غریب و یاس انگیز غوطه ور است و ما تا منتها الیه ممکن سر کار رفته ایم !

و به علت ترس از خنده تمسخر و اصولا حال گیری بچه های اتاق تا 2 ساعت از رفتن به خوابگاه امتناع کردیم . و خودمان با خودمان میتینگ گذاشتیم . خداییش یک عالمه مفید بود و خوشمزه ! ما مهمون بهاران و ماه تابان بودیم . من سر جمع 2 تا آب میوه ، یک بستنی ، یک چیپس و یک آلوچه خوردم !

خودم هم نگرانم که چجور هنوز زنده ام !

تازه هم موضوعمون جالب تر بود ! ( عمرا که بگم حتی اگر به من پیشنهاد رشوه ی بستنی ای بکنید !‏‏ آخه آبروی خودم هم در میانه !‏ خب ! )

در فضای باز هم بودیم و هوا بس دل انگیز بود !



نویسنده » ماه تابان » ساعت 10:35 عصر روز سه شنبه 86 اسفند 21