سفارش تبلیغ
صبا ویژن



برای مهربان ترین منشی گروه دنیا ! - جزوه‏های کلاسی






درباره نویسنده
برای مهربان ترین منشی گروه دنیا ! - جزوه‏های کلاسی
مدیر وبلاگ : ماه تابان[102]
نویسندگان وبلاگ :
پاتیژان[6]

صنایع غذایی 85 دانشگاه رامین... دانشگاه رامین!!! ...خوب اصلا اونطوری نبود که انتظارشو داشتیم...ولی تصمیم نداریم دیگه به این چیزا فکر کنیم. لااقل تو این وبلاگ قرار نیست از این حرفا بزنیم. قراره با نگاهی طنز ، روزمرگی های بچه های صنایع غذایی 85 رو بنویسیم.اگه نتونستیم یه لبخند گوشه لباتون بیاریم ببخشید! ولی سعی میکنیم جوری بنویسیم که کسی افسرده از اینجا بیرون نره...
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
اولاش!


لینک دوستان
باغبانی‏هامون 86
گیاه پزشکی‏ها مون
سایت دانشگاهمون
باغبانی‏ها مون
ترویجی‏ها مون
زراعتی‏ها و اصلاحی‏ها مون
اقتصاد کشاورزی‏ها مون
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
برای مهربان ترین منشی گروه دنیا ! - جزوه‏های کلاسی

آمار بازدید
بازدید کل :64351
بازدید امروز : 1
 RSS 

   

 راهروی گروه علوم و صنایع غذایی را که می پیمودیم  امیدمان به در همیشه باز اتاقت و چهره ی آشنایت با آن لبخند همیشگی بود .ولی حیف که قدر لحظه های بودنت را ندانستیم و مثل همیشه  زود دیر شد .
زود دیر شد و گفتند تو دیگر نمی آیی . و ما ناباورانه دیدیم که صندلیت خالی شده و در همیشه باز اتاقت ، بسته....ماه مهر دارد تمام میشود و ما  جای خالیت را هنوز باور نمیکنیم...هنوز از راهروی گروه که میگذریم منتظر دیدن روی ماهت هستیم . ولی باز چشممان میخورد به در بسته ی اتاقت و یادمان می آید که چقدر برای از تو جدا شدن زود بود !
چه زیبا گفته بودی اینجا جهنم سبز است . تو را در این جهنم سبز مرهمی یافته بودیم برای لحظه های دلتنگی...همیشه وقتی از همه جا بریده بودیم خیالمان راحت بود که تو هستی....با صدای گرم و لحن دلنشینت و باز همان لبخند همیشگی که از خاطرمان نمیرود... تا ابد !
تو رفتی از این جهنم سبز و ما ماندیم با حسرت گذشتن روزهایی که در کنارمان بودی و حسرت سیراب شدن از آن لبخندهای دلنشینت که در یادمان نقش بسته .نمیدانی چقدر سخت است که این روزها باید تصویری محو از آن لبخندها را فقط در رویاهایمان جستجو کنیم . و دریغ و حسرتا که چه فاصله عظیمی است بین رویا و واقعیت !
دعا میکنم همیشه شاد و سربلند باشی و اگر این سطور را میخوانی  میخواهم دعا کنی که تو آخرین مهربانی باشی که خدا از ما میگیرد . و دعا کنی بودن مهربانان را شکر بگوییم و قدر بدانیم ، پیش از آنکه از کنارمان بروند...آمین

-----------------------------
پ ن :
قدرت را ندانستیم ...دیر شد

بودنت را شکر...حتی خیلی دور

 

 

 



نویسنده » ماه تابان » ساعت 3:55 عصر روز جمعه 87 مهر 26